Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018

Πρακτικές συμβουλές για την καθαριότητα και την μακροζωία του στρώματος σας.

Πώς φροντίζετε το στρώμα σας; Μερικές φορές δεν δίνουμε ιδιαίτερη σημασία σ'αυτό το βασικό στοιχείο της καθημερινότητός μας. Πρόκειται για ένα αντικείμενο πάνω στο οποίο περνάμε από 7 ως 9 ώρες κάθε μέρα της ζωής μας.
Ένα στρώμα άνετο, καθαρό και σε καλή κατάσταση είναι σημαντικό για την ξεκούραση του σώματος. Συνεισφέρει επίσης στην καλή υγεία της σπονδυλικής στήλης. Οι παράγοντες αυτοί μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να αποφύγουμε τις αλλεργικές αντιδράσεις.

1. Καλός αερισμός.

  • Είναι σημαντικό να αφήνουμε να μπαίνει στο σπίτι μας φρέσκος αέρας. Έτσι μπορούμε να φροντίσουμε το στρώμα μας. 
  • Αφήστε το στρώμα να αεριστεί για πολλές ώρες. Θυμηθείτε να αφήνετε στον ήλιο και τις δύο πλευρές του στρώματος τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο.Έτσι εξασφαλίζετε ότι τα ακάρεα που ζουν σε αυτό θα πεθάνουν.
  • 3. Γυρίζετε το στρώμα σας περιοδικά από την άλλη πλευρά

    Σίγουρα το γνωρίζετε ήδη αυτό. Όμως όλοι χρειαζόμαστε υπενθυμίσεις πότε-πότε. Αν γυρίζετε το στρώμα σας από την άλλη πλευρά, αποτρέπετε την παραμόρφωσή του.
    • Θα πρέπει να γυρίζετε το στρώμα σας από την άλλη πλευρά μια φορά το μήνα.
    • Επίσης να θυμάστε να κάνετε το ίδιο και από πάνω προς τα κάτω. Αυτό σημαίνει να βάζετε το κάτω μέρος του στρώματος, όπου ακουμπούν τα πόδια σας, στην πάνω πλευρά, εκεί που ακουμπάει το κεφάλι σας.
    Θα πρέπει επίσης να θυμόμαστε ότι το κρεβάτι δεν είναι για να καθόμαστε. Μερικές φορές καθόμαστε στο κρεβάτι μας για ώρες με έναν υπολογιστή ή με ένα βιβλίο.
    Αυτές οι δραστηριότητες μπορούν να οδηγήσουν σε παραμορφώσεις στο στρώμα μας.

  • https://bit.ly/2IDeBAQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου